דף מידע למפיקי מופעים

להורדת המלצות וביקורות בקובץ WORD לחצו כאן


המלצות וביקורות

"במרוצת עשרות שנים במקצוע נתבקשתי לבוא ולכתוב מילה חמה על מופע זה או אחר.

ברוב המקרים הצלחתי להתחמק מכך. הפעם באתי וחץ האיכות הנפלאה של רוני וגון חדר עמוק אל תוך ליבי.
השניים הצליחו לרתק קהל בקולות נפלאים, בנגינה וירטואוזית של גון על גבי הפסנתר ובשילוב מדהים באיכותו של שני הקולות.
בחום רב אני ממליץ על ההפקה הזו של שירי ארגוב. ואם תקשיבו לקולי הבודד הקורא לכם לבוא, אני מתחייב בשמי הטוב כי תהנו ממנו כפי שלא נהניתם מזה זמן רב" - נחום (נחצ'ה) היימן

"ממליץ בחום על המופע של רוני וגון.
ערב מקסים של שני כשרונות ענקיים ומרגשים שהצליחו לתת גירסה מרעננת לשירים הלא פשוטים של סשה ארגוב,
בקולות זכים ובעיבודים קסומים. אני ממליץ בחום ומי שלא יהנה יקבל ממני את כספו חזרה..." - יאיר ניצני

"גון הלוי התברך בכשרון המופלא של מוסיקליות שופעת רגישות.
הוא הצליח לפרוט על מיתרי הנשמה והלב בשירה ובנגינת העיבודים המופלאים שלו לשירי ארגוב,
רוני גינוסר מעבירה תחושת אמנות של משחק ושל חום מוסיקלי שחודר למגירות הנפש.
מה עוד אפשר לבקש משני אמנים צעירים ומופלאים?" - אורה בינור, מבקרת המוסיקה של מעריב

"... כישרון, מוסיקליות יוצאת דופן ודמיון יצירתי חוברים יחד לערב מרתק ומחשמל..." - עדית צבי, מנהלת תחרות רובינשטיין לפסנתר

"כששמעתי אותם לראשונה, חשתי את אותה התחושה שחשתי כשפגשתי לראשונה את יוני רכטר,
בעת הקלטת "דמעות של מלאכים" ועוד לפני כן את נתנאלה, בעת ההקלטה של "שיר היונה".
יש לנו כאן שילוב נדיר של ביצוע צעיר ומאתגר ויחד עם זאת מלא כבוד והערצה למקור, כפי שהולחן על ידי סשה ארגוב" - אשר ביטנסקי

"... קולה המענג של רוני משתלב עם המנעד האינסופי של גון בצורה מושלמת.
עיבודים מרהיבים ברמה הגבוהה ביותר. חוויה בלתי רגילה, רגע רודף רגע של הנאה צרופה..." - מאיר סוויסה

"...כאשר כשרונות כל כך צעירים, מתייחסים בכל כך הרבה כבוד ליוצרים כל כך ותיקים - נוצרת תרבות אמיתית.! רוני וגון הם החוליה הממשיכה,
המקשרת והמסייעת ליצרתו של סשה ארגוב להשאר בת אלמוות..." - אבינעם קורן

ביקורת אלבום: ״...כל דור – והגרסאות שלו. יש עוד מה לחדש?
19 הביצועים החדשים של רוני גינוסר וגון הלוי (שעיבד) מאירים את שיריו באור חדש, מיוחדים, מרעננים, נובעים מהמוטיבציה ליהנות בדרך
קצת אחרת מהאוצרות של המלחין הנפלא, והכל בעיבודים לפסנתר בודד. קחו את הפאוזה ב"הם בזמר הזה" לצורך מעבר לקצב אחר, כאילו כדי לומר – אפשר שתי גרסאות בשיר אחד. החוכמה היא ללכת על עיבודים חדשים, אבל לא להאפיל על הלחנים המופלאים. לתת להם להמשיך לשלוט. וזוהי מהות הפרויקט המצוין של גון הלוי, שבשירים אחדים מתגלה גם כזמר בעל טווח ושליטה של זמר קלאסי, שמגיע לגבוהים מפתיעים. עיבודים רבי דמיון, אבל בלי "להתפרע". הבחירה שלו ברוני גינוסר – מושלמת. יש לה יכולות ווקאליות שעונות על כל מה שדרש מעצמו בפרויקט הזה...״ -חרסונסקי מיוזיק


(קישור לביקורת באתר)

ביקורת סינגל משולש: "...סשה ארגוב הוא קלאסיקה ישראלית. אריסטוקרט הזמר העברי. הקיסר של ההרמוניה. שיר שלו תמיד מוביל מחדש למעין הרפתקה. מתחיל בסולם אחד ומפליג למרחקים. השירים שהלחין – עברית שלא נכתבת היום. ארגוב בחר מילים כדי לתת להן את ההדגשים המיוחדים לו במלודיה, בהרמוניה, במקצב. כקלאסיקה – ממשיכים לשמוע גרסאות חדשות לשיריו. עניין שבשגרה. השפה ההיא אינה מפחידה את היוצרים החדשים. גון הלוי הוא עוד מוסיקאי שלקח את האתגר לקראת אלבום משותף עם הזמרת רוני גינוסר "כשאור דולק בחלונך". מתוך שלושה שירים אתייחס ל"אהובתי שלי לבנת צוואר" (שניים נוספים שיצאו – "שיר ערש", "זמר אהבה לים") המוכר מהגרסה המצוינת של עדנה גורן וקובי רכט. גרסה חדשה היא קודם כל היכולת לקחת את השיר ולהעניק לו עיבוד שמאיר אותו מחדש, לעיתים - יצירה חדשה. השיר נפתח בפתיחה אלגנטית ומעודנת, שירתה המתגעגעת של רוני גנוסר, נגינתו של גון הלוי בפסנתר מחזירים לקווי המתאר היפים של השיר. גם הקול הגבוה השמימי הגבוה – תוספת יפה. הסיום מותח את גבולות השיר – מעבר פסנתר ושירה שמעדיפה את ההחצנה הדרמטית על פני ההפנמה הלירית. אינטרפרטציה לגיטימית, מעניינת ומיוחדת..."- חרסונסקי מיוזיק


(קישור לביקורת באתר)